Hlavným poslaním prírodovedného vzdelávania detí je využiť to, čo už o prírode vedia, a prebudiť v nich túžbu po objavovaní nových vedomostí, aby si mohli vytvárať svoje vlastné predstavy. Chceme, aby sa cítili ako malí vedci, ktorí sú pripravení skúmať svet okolo seba s otvorenými očami a zvedavou mysľou. Prírodovedné vzdelávanie by sa malo zamerať nielen na to, aby deti spoznali rôzne prírodné javy a objekty, ale aj na to, aby ich podporovalo v schopnosti pozorovať a skúmať prírodu podľa svojho veku. Je dôležité ich viesť k tomu, aby sa zamysleli nad tým, ako sa určité situácie a javy menia pri rôznych zásahoch. Takto sa deti nielen učia o prírode, ale aj rozvíjajú spôsob myslenia, ktorý je charakteristický pre vedecké bádanie – učia sa objektívne pozorovať a skúmať.
Táto oblasť je rozdelená do šiestich zaujímavých tém:
Naším cieľom je, aby sa deti cítili ako malí objavitelia, ktorí s dôverou a radosťou poznávajú svet okolo seba.
1. Vnímanie prírody 2.Rastliny 3. Živočíchy
4. Človek 5. Neživá príroda 6. Skúmanie prírodných javov